Ga naar inhoud

problemen radegast in combinatie met cd kaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het volgende probleemtje: Ik draai op Hydra Zeus en heb als emu radegast draaien. In radegast heb ik het onderste slot enabled en daar zit ook mijn originele kaart in. Dit werkt in eerste aanleg prima maar na verloop van tijd slaat het beeld stil. Het enige dat dan werkt is het opnieuw selecteren van radegast en dan loopt het beeld weer verder. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Rico

Geplaatst:

Ik heb precies dezelfde problemen. Maar heb het ook als ik de CD kaart in een Aston Cam erin zet. Dus weet niet of het wel aan radegast ligt.

Bij opstarten dreambox doet ie het goed maar na korte tijd freezed beeld en duurt het best wel weer even voordat het er weer is.

DM 800 + 7000 + 500S + 500C

Geplaatst:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Het lijkt erop als er een update naar de kaart wordt gestuurd het dan vastloopt. De kaart wordt wel geupdated maar loopt vast. Ik ben daardoor overgestapt op newcamd. Deze loopt niet vast maar ik krijg hierop geen update binnen.....

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Ik gebruik inderdaad radegast 3.0/14. Ook ik heb het probleem dat ik met newcamd de kaart niet benaderd krijg.

Rico

Geplaatst:

Het gekke is dat bij mij onder radegast de RTL4 + 5 het wel gewoon doen.

Hoe werkt dat met newcamd (Hydra->Zeus), kan ik dan ook een slot aangeven waar mijn CD kaart in zit of vindt newcamd die zelf??

DM 800 + 7000 + 500S + 500C

Geplaatst:

Ik heb in radegast de cardreaders geactiveerd.

Verder draait newcamd perfect hier, met lan sharing en ook getest met de 5620.

System Administrator (niet van deze site)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen