Ga naar inhoud


5 x 2 Diseqc switch naar 2 x Spaun SUR 420?


RobertDeNiro

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om deze 5x2 diseqc switch te gebruiken op een Spaun SUR 420 uncommited switch zodat je de twee uitgangen van de 5x2 switch naar 2 verschillende Spaun SUR 420's kan leiden en dan gewoon onafhankelijk van elkaar op 2 receivers ook dezelfde kanaal op dezelfde sat kan bekijken.

Er staat iets in over twin lnb in de specs maar ik weet niet precies wat ze bedoelen en op mijn mailtje naar de satshop heb ik nog geen reaktie gehad.

 

Hier de specs van die switch: 5in 2out DiSEqC Relais, geeignet für 2 x Twin universal LNB Technische Daten S.166-A Frequenzbereich LNB-Eingang 950 - 2300 MHz Terr. Eingang 5 - 862 MHz Ausgang 5 - 2300 MHz Schaltkriterium Tone Burst u. DiSEqC Eingangsdämpfung 950 - 2300 MHz 5 dB 5 - 862 MHz 8 dB Entkopplung 30 dB typ Stromaufnahme 2 x 30mA

 

Ik heb dit ding pas ontdekt en ik moest nog wat switches hebben voor m'n Wavefrontier T90 en ik dacht waarom niet meteen een 5 in, 2 out ipv de 'gebruikelijke' 4x1, als dit kan kom je iets goedkoper uit. En hij heeft een entkopplung van 30 dB dus dat zit wel goed dacht ik zo.

Clark FlashPVR40, M-vision STX-5, WaveFrontier T90, Golden Interstar 0,3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...