Con Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Ik heb de Strong 8000 voorzien van; srt 8000 cobus r 1.4 beta.bin astra&hotbird cobus r 1.4 en emu.bin 8000EMU_29-11-2004 sky patch.bin 8000EMU_14-01-2005_s2_0064(2Flash).bin In mijn beleving werkte alle zender naar behoren dus geen PID scan gedaan. Wel een programma opgenomen althans dat was de bedoeling endus ook ingesteld. Vanavond werd er geen programma opgenomen, Vreemd. Dus de Strong proberen te bedienen, geen beweging in te krijgen. Handmatig uit en aan gezet met als gevolg een knipperende “plus” in het display” wel op het moment dat een programma op moest worden genomen. Ik dacht “ik wacht tot deze opname ten einde is”. Na deze “opname” decoder weer uit en aan gezet. Gevolg; hij komt terug in een Tequilla” zender en niets reageert. Met niets bedoel ik de afstandsbediening. Wel het betreffende kanaal in beeld en sterker nog een aankondiging Van een fil (zover mijn Spaans het toelaat) maar verder zit mijn Strong zo vast als een betonnen paal. Wie weet en kent deze problemen en wat hieraan te doen? HG CC. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Smurf Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 yup wel vaker van gehoord.. staat zeker een oplossing hier op het board.. ff zoeken op plus en display denk ik... Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Smurf Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 nachtje uit de stroom laten schijnt het op te lossen.... Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Of gewoon even alles weer overnieuw erop zetten dit is dus een nadeel van de alternatieve firm dit werkt daar dus niet mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen