Gast Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Mensen, Ik ben van de RuDream image overgestapt op de Gemini 1.05 image, maarde signaalsterkte valt me erg tegen. Heeft iemand hier ook last van.
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 neen. wanneer je signaal sterkte meet is toch ook heel afhankelijk van dat moment en de weersgesteldheid... toch? wannneer had je rudream erop en wanneer de gemini. ik zie allemaal ongeveer de zelfde gemiddelde waarde op diverse images cheers Love Like Blood Killing Joke
snappie Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Volgens mij hebben images niks met signaalsterkte temaken.Maar wat vind jij tegenvallen hoeveel verschil zit er dan tussen ? _________________________------ snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
Gast Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Vanmiddag binnen half uur geswitcht van RuDream naar Gemini en natuurlijk naar het weer gekeken, maar was ongeveer gelijk echt geen grote verschillen ofzo. Tot nu slecht beeld met gemini.
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 als je radar beelden van het knmi ziet via internet kan het zijn dat er net heftige wolken overdrijven in jouw regio maar je kunt ook solarflairs op dit moment hebben.. die de satellieten storen (noah-google) cheers Love Like Blood Killing Joke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen