Ga naar inhoud


5400 een jaar oud of '-' in display ->Dit lezen


FredjeV

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die andere ontvanger is het ook niet echt hoor.

Ik heb die Hyundai even van een kennis geleend maar de uitspraken van sommige andere mensen over geweldig bedieningsgemak en waarzinnig mooie menu's vind ik echt zwaar overtrokken!

Hoewel de Humax ook niet werelds beste ontvanger is vind ik de menu's en bedieningsgemak van de Humax echt stukken mooier/duidelijker.

Dat is natuurlijk gedeeltelijk smaak maar ook gedeeltelijk het ontbreken van resolutie, contrast en kleur in de Hyundai.

Ook is de Hyundai helemaal niet spectaculair sneller, dus daar hoef je het ook al niet voor te doen.

Voor de hyundai is ook maar 1 patch beschikbaar waarvan niemand weet wie hem gemaakt heeft en of er nog wel updates op volgen. De huidige patch werkt in ieder geval niet zoals het moet (zwak uitgedrukt) en de vraag is of dat probleem ooit nog opgelost wordt (koffiedik kijken).

---

De discussie gaat inmiddels niet meer over het oorspronkelijke onderwerp dus graag voor een nieuwe discussie een nieuw onderwerp aanmaken.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 14-11-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...