Con Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 Beste moderator(s), is het wat om Strong 8000 (en wellicht ook andere types) problemen op te nemen in een database ook zoals dat elders is gedaan met Windows. Scheelt een hoop zoeken voor veel mensen tenzij dit board scoort op het aantal berichten, maar dat lijkt mij niet, immers wil iedereen dat iedereen zo goed mogelijk wordt geholpen, toch? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 Dit vindt ik ook een goed initiatief maar ik denk dat je dat even via een pm moet doen richting mod.
Con Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Geplaatst: 16 februari 2005 Citaat: Dit vindt ik ook een goed initiatief maar ik denk dat je dat even via een pm moet doen richting mod. Maar de mod's hebben toch in de basis een afkeer tegen PM's? Hallo mods, reageer!!!! HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 Maar de mod's hebben toch in de basis een afkeer tegen PM's? WAAROM DAN ? Vragen staat toch vrij
1pm Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 ja dat vind ik ook !! 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Con Geplaatst: 17 februari 2005 Auteur Geplaatst: 17 februari 2005 Ik heb (met het rood achter mijn oren) een beetje zitten snurken. Er is immers " . Strong 8000 uitleg voor beginners!" Daar kan van alles bij lijkt mij. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
M_Z Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 Zo is het maar net. Alleen wil ik dan wel dat dit uitsluitend aanvullende zinnige info is, en geen vragenstellen in dit topic. Hou het clean, en geef in dit beginners topic alleen informatie. Zet ook steeds onderaan het bericht dat reacties uitsluitend gegeven dienen te worden via aparte threads. M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen