Gast Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Hallo, ik heb een Nokia dbox2 met Enigma erop. Video opnemen met Ngrab gaat prima naar de PC toe maar hoe kan ik de opgenomen video bekijken op m'n dbox?
Unetwork Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Je HD op je PC mounten..ga maar eens goed lezen hier, staat al beschreven Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Heb je enig idee waar dat stond dan? Het forum is ondertussen zo groot geworden dat ik door de bomen het bos bijna niet meer zie.. ;-) En met de zoekfunctie kom ik er ook niet echt uit vrees ik.. ;-(
edje-ken Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 als je de zoekfunctie gebruikt met bijvoorbeeld het woord "mount" krijg je ondermeer Dit topic over enigma en mounten Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 Nou, met enige moeite is het me gelukt om een nfs share te mounten. Nu schijnt het dat op de box ik in de directory /var/etc/ een bestandje .spts_mode aan moet maken maar dat wil me niet lukken. Als ik dit met 'touch' doe krijg ik geen foutmelding maar het bestand bestaat vervolgens niet. Als ik bijvoorbeeld een 'touch test' doe bestaat het bestand 'test' vervolgens wel! Wat doe ik fout? Kan iemand me hier svp mee helpen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen