Mojo Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 Wie heeft er voor mij een goede zenderlijst en settingslist (C/Ku band) voor mij die ik met LTedit kan uploaden naar de Echostar? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 die moet je dan toch volledig aan passen met betrekking tot de stand van de corotor H / V en de sateliet posities , om de lijst aan te passen op jouw situatie krijn
Mojo Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Geplaatst: 20 februari 2005 Dat is nou juist het probleem. Ik heb alles gewist zowel satellieten als zenders. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 ik heb er zo goed als geen analoge zenders instaan . ik gebruik de LT8700 eigenlijk alleen als motorsturing voor de nokia zodat ik mijn H2H mount kan laten draaien . in mijn zenderlijst staan 6 kanalen met alle dec 1 ingeschakeld zodat de nokia zichtbaar wordt . H / V lage en hoge band deze 4 in ku band en H /V in de C band dus hier zou je niks aan hebben en de limiten moet je er zeker eerst inzetten krijn
Mojo Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Geplaatst: 20 februari 2005 Oost en West limiet staan er al in en 3 satellieten. De "most eastern", de "most Western" en de zuidelijke satelliet. Ik zal dus eerst alle satellietposities moeten vullen en daarna de zenders per satelliet voor zover er nog analoog wordt uitgezonden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Bart Geplaatst: 23 februari 2005 Geplaatst: 23 februari 2005 bijgevoegd de settings uit mijn LT8700. Zijn wel al langere tijd niet meer bijgewerkt en dus niet up-to-date. M.i. niet zo erg omdat er analoog weinig bij is gekomen. Sommige sat posities zitten er alleen in omdat ik dus ook de LT8700 als positioner gebruik. Daarnaast heb ik geen C-band dus op dat punt zal de lijst sowieso niet volledig zijn. Laat even weten of je wat aan deze lijst hebt! 820398-channels230205.zip Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen