Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Hallo iedereen dit is mijn eerste bericht op sat4all, ben sinds 2 maanden een trotse dreamboxer, maar nu zit ik toch wat vast. Ik heb een harddisk gestoken verleden week, en alles werkt prima, doch van elk "premiere"kanaal (zowel radio als tvkanaal) dat ik probeer op te nemen krijg ik zwart beeld, en canal+ en al de rest werkt perfect. Ligt dit aan het type van uitzending dat premiere gebruikt of is het een beveiliging? groeten dirk
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 toots / dirk... welke emu draai je en welk image? ik gebruik wegens de meervuldige toepassing scam 2.5 en met gemini en hydra altijd puntgave opnames. cheers Je Veux Zaz
Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 voor premiere Radegast 3.0, al de rest camx, canal+ is met newcamd.
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 en image versie? sinds ik de zomer "gepasseerde images" draai.. werken alle opnames prima met radegast en met scam.. newcamd met betad op gemini dm 500 doet het ook prima op andere images draai ik reeds sinds maanden geen newcam bij voorkeur.. maar als jij ook camx hebt draaien moet je weten wat over client en server geschreven werd in verband met premiere. premiere zal indien een cs server draaid een locale client moeten hebben welke emu als server fungeert is niet belangrijk maar twee tegelijkertijd gaat niet er is altijd maar een server en enkele clients de 127.0.0.1 is lokaal meestal de client dus camx en radegast wordt lastig,--- dacht ik zo te hebben begrepen (*draai geen camx* dus kan niet alles erover weten) cheers Je Veux Zaz
DroomDoos Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Radegast 3.0 werkt niet met opnemen vanaf premiere, moet je de 3.14 beta voor hebben. DroomDoos
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 ja heb wel zoiets meer gelezen, was ik even vergeten dat het de oorzaak kan zijn. en ben ook nooit op radegast final overgegaan voor de premiere kaart daar scam het altijd prima heeft gedaan in combinatie met andere zenders en de laatste 2.5 dus ook. misschien probeer je een radegast 3.14 of de scam 2.5 voor die opnames. cheers Je Veux Zaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen