Gast Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 Beste Satters, ik draai met hydra phoenix en de laatste setting lijst van Joske. Hier is NGC uitgehaald. Nu zou vanaf 9 maart NGC weer terug zijn. Kan iemand me vertellen hoe ik deze weer in de lijst krijg. Moet ik een transponder update doen of kan ik hem handmatig invoeren. Alvast bedankt voor jullie hulp.
edje-ken Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 gewoon even handmatig de transponder 12344 scannen 12344 horizontaal 27500 Dan kan je hem gewoon weer bekijken. groet edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 bedankt werkt perfect. Haal je die info van een bepaaalde site af?
Gast Thijzel Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 Citaat: Beste Satters, ik draai met hydra phoenix en de laatste setting lijst van Joske. Hier is NGC uitgehaald. Nu zou vanaf 9 maart NGC weer terug zijn. Kan iemand me vertellen hoe ik deze weer in de lijst krijg Moet ik een transponder update doen of kan ik hem handmatig invoeren. Alvast bedankt voor jullie hulp. Via DreamboxEdit -------------- Transponder scan doen Lijst uit de Dreambox inlezen in DreamboxEdit NCG links opzoeken Slepen naar de bouqeten waar je NCG in wil hebben Opslaan Lijst weer terug zetten in de Dreambox Via Dreambox AB: -------------- Transponder scan doen Dream knop 6 menu service organising add service to bouqet tv bouqet kiezen waar je NCG in wil hebben 19,2 astra provider canal+ kiezen NCG opzoeken en selecteren met OK Exit knop
Ome Merde Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 of je knalt de lijst van pet123 erin (de meest recente), zit NGC ook weer in (+ overige updates, zie zijn topic voor meer info). merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen