Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Hydra Beta 4 staat nu zelfs bij Software-Update in het menu.

En wij maar denken dat ze stoppen. Nu zullen alle "weglopers" wel weer terug komen om deze image toch te gaan installeren.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Het zal wel leuk zijn als ze nog bleven , er bestaat geen 1e image die zo lekker draait als de hydra , ik moet altijd maar zeggen , een knap stukje werk , en ik blijf deze nu toch altijd wel draaien , ook al komen ze niet terug , dan maar autoupdate met de hand.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:
Citaat:
Het zal wel leuk zijn als ze nog bleven , er bestaat geen 1e image die zo lekker draait als de hydra , ik moet altijd maar zeggen , een knap stukje werk , en ik blijf deze nu toch altijd wel draaien , ook al komen ze niet terug , dan maar autoupdate met de hand.

Begrijp ik nu goed dat dit een opvolger is van phoenix ??
Geplaatst:

Citaat:

Het lijkt er wel op,hij staat nu ook bij de Software update.

Gr:Toon

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:

Het lijkt er wel op,hij staat nu ook bij de Software update.

Maar alleen voor de 7000 en niet voor de 7020 ben ik bang voor (iig is het met de downloadfunctie niet voor de 7020 te downloaden).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen