Ga naar inhoud


humax 5400 + vbox


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, allereerst aan iedereen mijn beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik heb een raar probleem met mijn humax5400 en vbox, namelijk kijk ik bijvoorbeeld op astra fta kanaal pro sieben, rtl,sat1, krijg ik de melding geen of slecht singnaal, haal ik mijn coax van mijn vbox af heb ik dit probleem niet meer, heb ik perfect beeld, hoe kan dat nou.....?

mvg, flinstone frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat komt denk ik dat de vbox op een ander kanaal staat. Je kunt bv wel met allebei op het nl pakket werken maar geen spaans en nl, omdat de ene horizontaal en de andere verticaal werkt. Je kunt dit oplossen om een kop te nemen met 2 uitgangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chirs een v-box is een schotel positioner en geen ontvanger.<p>fret flinstone je kunt eens kijken of je het probleem ook hebt op andere satelieten bij kanalen met een bijna gelijke frequentie als prosieben op astra. Als dan ook weer no signal in beeld komt dan kan het zijn dat de v-box een stoor signaal opwekt in dat freq. gebied (al mag je dat natuurlijk niet verwachten van satelliet aparatuur).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, pet123...<p>Ik heb het geprobeert met pro 7 op een andere frequentie daar zijn geen problemen mee, de rest zoals sat1, rtl enz... heeft het nog altijd.<p>Mvg, flinstone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

heb "PRECIES" hetzelfde probleem gehad.<p>*Oplossing (klinkt gek, weet ik): verplaats de V-box eens iets t.o.v. de Ontvanger. Alleen zo heb ik 't bij mij op kunnen lossen, kwam er per toeval achter.

Vraag me niet hoezo, weet ik ook niet. Probeer maar eens wat zou ik zeggen.<p>gr. Satfanatic.<p>

wink.gif" border="0<p>[ 04-01-2002: Bericht gewijzigd door: satfanatic ]</p>

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi satliefhebbers<p>Het probleem is inmiddels opgelost, bedankt voor de tip, heb de v-box een heel stuk van de humax verwijderd, en hopla perfect beeld.<p>mvg, flinstone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...