Ga naar inhoud


humax 5400-Z patchen lukt niet !!!


Gast

Aanbevolen berichten

alle eerst wil ik iedereen een goed nieuwjaar 2002 toewensen. ik heb een humax 5400-Z gekocht en een z-boord bij XXXXXXXXXXX gekocht.toen ik de z-boord binnen kreeg zat er geen gebruiksaanwijzing bij dit moest ik maar op internet uit zoeken wat ik niet van tevoren wist.ik zit nu met een Z-boord met 6 eproms met de text(1x f3b.right checksum 00E5)(1x f3b.left checksum 3f84)(1x b3b.right checksum 00E5)(1x b3b.left checksum 3f21)(1x c3b.right checksum 29d3)(1x c3b.left checksum gabf) en printje.ik mist nu nog de software voor de pc en wil graag weten welke ik moet hebben.ik weet dat de eprom`s left links van de printje moeten en de right rechts van het printje en een f3b.left links en een f3b right rechts samen op het printje.als het goed is moet de checksum code op de humax binnen kant staan maar ik kan dit echt niet vinden.want als het goed is vertegenwoordig elke eprom een software hier snap ik dus niet van.

als het goed is zijn er slimere mens op dit boord dan ik en dat zal er zeken veel zijn.<p>bedankt alvast voor jullie reactie

en vriendlijke groet,<p>

*********** Nou moet je mij toch maar eens uitleggen wat de toegevoegde waarde is van het vertellen waar je dat ding gekocht hebt! Laat het gewoon zijn!!! blush.gif" border="0<p>[ 03-01-2002: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door Vogelaar:

<strong>Kijk eens hier http://www.***geen-reclame***.nl/humax5400/index.htm

en druk op de 0 van de AB</strong><hr></blockquote><p>

BEDANKT HEB IK AL GEKEKEN MAAR DAAR WORD NIET VERTELT WAAR IK IN MIJ HUMAX MOET KIJKEN VOOR WELK SOFTWARE EPROM`S IK OP MIJN Z-BOORD MOET PLAATSEN.

IK HEB ER NAMELIJK 6 STUKS EPROM`S EN 2 VAN DEZE MOET OP MIJN Z-BOORD VOOR DE GOEDE SOFTWARE VERSIE.<p>BEDANKT VOOR JE MOEITE

GROETJES

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door Paperclip:

<strong>Kijk even wat voor type's er op hetv moederboard zitten van de Z. (zitten links van de conector)

dan weet je direct welke je nodig hebt!<p>Webmaster Satnerds<p>[ 03-01-2002: Bericht gewijzigd door: Paperclip ]</strong><hr></blockquote><p>als het goed is bedoel je in de humax begint dit nog met een apartecode of staat daar gelijk f3b b3b c3b als eprom erkening.

bedankt voor de info en de genomen moeite

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door Vogelaar:

<strong>Kijk eens hier http://www.***geen-reclame***.nl/humax5400/index.htm

en druk op de 0 van de AB</strong><hr></blockquote><p>ik vertelde waar ik hem gekocht had omdat iemand meschien daar bij xxxxx wel de gebruiksaanwijzing erbij gekregen had dan was het wat makelijke.

sorry ik had er geen bedoeling bij.<p>[ 04-01-2002: Bericht gewijzigd door: e234658 ]<p>[ 04-01-2002: Bericht gewijzigd door: e234658 ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door e234658:

<strong><p>ik vertelde waar ik hem gekocht had omdat er iemand meschien daar bij xxxxx wel de gebruiksaanwijzing erbij gekregen had dan was het wat makelijke.

sorry ik had er geen bedoeling bij.</strong><hr></blockquote>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderwerp gestart door e234658:

[QB]<p>hoi paperclip <p>als het goed is heb ik er 2 gevonden 1x nr: TE28f160 C3BA90 U1360533B OP HUMAXPRINT NR:U250

1X NR:TE28F800 C3BA90 U1360708A OP HUMAXPRINT NR:U260 deze zitten boven elkaar op het moederboard.

dit betekent dus als ik het goed begrijpt de eprom`s op de Z-boord moeten zijn 2x de C3B links en rechts.<p>voor de zekerheid dit is dus de laatste humax-Z zonder conector.

alvast bedankt en

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@e234658, stop a.u.b. een met het gebruiken van de quote knopjes. 1 keer wat fout doen is niet zo erg, maar 5 keer achter elkaar wordt vervelend. Ga eerst maar even onze veel gestelde vragen lezen. Daar kom je tegen hoe en wanneer je moet quoten wink.gif" border="0 <p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door Toxic[Q]:

<strong>@e234658, stop a.u.b. een met het gebruiken van de quote knopjes. 1 keer wat fout doen is niet zo erg, maar 5 keer achter elkaar wordt vervelend. Ga eerst maar even onze veel gestelde vragen lezen. Daar kom je tegen hoe en wanneer je moet quoten wink.gif" border="0 <p>Groetuh,<p>Toxic[Q]</strong><hr></blockquote><p>hoi vriend je mag dan wel alles goed in de gaten houden en mooie site hebben.

en bijna op iedereen die nog iets moet leren wat heb aantemerken.

maar wezijn allenmaal als een beginneling begonen ook jij en dat word altijd zo gauw vergeten als je een macht positie heb bereikt. <p>macht is mooi en duur niet lang beginneling duur veel langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee van die eproms beginnen met C3B. Nu is dus duidelijk welk type eprom je moet gebruiken.<p>Als Toxic[Q] je zegt dat je niet de quote's moet gebruiken, dat moet je dat vooral wel doen en vorral niet de 'beantwoorden' knop gebruiken.<p>Topic wordt nu geclosed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...