peter sat Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Wie kan me helpen om een (legale) nds(s*y uk) te laten werken in de dreambox? Kan iemand de plaats geven waar de files moeten komen om nds te laten werken. Thanks
Gast Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 Zelf ben ik er ook nog mee bezig, maar voor info hierover: zie deze thread.
pepela Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 ik geloof dat sky-italie en sky-uk niet hetzelfde werken, met ander woorden, de carserver/newcamd voor sky-ita zal niet werken voor sky-uk en andersom. Heeft dat alleen met de indents te maken, weet ik niet .... Â maar ik zou zeggen proberen maar ... "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
pietpiet50 Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 Beetje dubbele posting, of zoek/wil je iets specifieks wat in het andere draadje niet staat ? Kon ik er niet uit opmaken. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4KÂ / Wavefrontier T90
Ome Merde Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 ik ga deze draad sluiten. handiger is om alles in één draad te houden (voor het overzicht).    merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten