dannyboy Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Ik zie in het cardserv bestand uit emu newcamd dat serial_port=0 samen gaat met tcp_port=10000. Maar nou heb ik ook wel eens gezien dat onder serialport 0 , tcpport 10001 stond. Is hier een logische verklaring voor? Nogmaals, ik weet niet of deze vragen verboden zijn.Hoop dus ook niet dat het me kwalijk genomen wordt door de mods. Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
dannyboy Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Geplaatst: 2 april 2005 Is dit nou echt een moeilijke vraag of mag hij gewoon niet gesteld worden en is iedereen bang op de vingers getikt te worden door de mods? Mvg, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 eh ik dacht dat je zo maar elke poort kunt opgeven.. als het maar overeenkomt met de overige settings in de newcamd.conf (heb op de camd3 van allerlei poorten gebruikt...) als het maar overeenkomt met die de clients in huis gebruiken en die je als user (de dreambox zelf) gebruikt volgens mij is de afhankelijkheid van welke de; admin port en entitlementport is daarin maatgevend.. maar zoveel doe ik niet met newcam daar nooit stabiel met de pw kaart. cheers Mopedbart HubbaBubbaKlubb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen