Con Geplaatst: 5 april 2005 Geplaatst: 5 april 2005 ALLERBESTE Cobus (wellicht had je dit al gelezen, maar Sat4allers hebben ook recht op eerlijke en volledige informatie) Ik heb net jouw SatTracker 1.6 Dutch geinstalleerd en zeg bij voorbaat fantastisch!! Maar er is iets nieuws onder de zon. Ik heb het volgende gepatcht; - SRT8000_SatTracker_v1.6beta(2Flash) Cobus R (dutch).bin - Seca2patch5ned-zonder boot.bin (zo van; ik probeer het gewoon) - VREESWIJK-V1.4 05-04-2005.bin - 8000EMU_25-03-2005_s2_0064(2Flash).bin Vervolgens was ik eigenlijk vergeten om de originele firmware erop te zetten in verband met mijn auto-update. Ik dacht; kan mij het schelen, ik zet mijn virtuele kaart op NO en ik zie wel waar het schip strandt. Wat denk je . . . . een update. Hiermee is bewezen dat nu met de SatTracker 1.6 wel degelijk een auto-update is te bewerkstelligen is in combinatie met een rotor. Joeghei was in den meie . . . woeps (of was het oeps?) Het leven wordt met de dag mooier. Nu heb jij in ieder geval extra eer van jouw werk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 5 april 2005 Geplaatst: 5 april 2005 Maar werkt de motor nu ook nog dan met de seca 2 patch ?
Con Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Geplaatst: 5 april 2005 Beste Cobus, Tot mijn spijt, tot mijn spijt, tot mijn grooote spijt. Je hebt helemaal gelijk. Ik was zo blij met die update dat ik vergeten was de rotor te controleren op het draaien. Maar de Nederlandse versie is wel weer ouderwets. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
VREESWIJK Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 de motor kan het niet doen want de seca patch gaat over de motor patch! Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Gast Geplaatst: 7 april 2005 Geplaatst: 7 april 2005 Waarom denk je dat ik die vraag aan Con stelde dan omdat ik dat ook wist en hij blijkbaar niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen