eloy23 Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 ik had mijn db bij het setupmenu sávonds uitgezet en s'morgens was de motor helemaal van slag af kon geen enkele zender meer bekijken behalve de free to air is dit probleem bij iemand bekend stab 120 moter
Jean-Claude Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 euh - als je de FTA's nog kan bekijken, dan werkt die motor toch ? DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
eloy23 Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Geplaatst: 6 april 2005 kon bibel tv ontvangen en anders niets bij 54%ontvangst bij de nederlandse kanalen na div flash erases en de schotel iets verdraaien weer beeld maar max 80% en niet beter te krijgen
Jean-Claude Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 gebruik je de "goto" optie voor je rotor, of staan de satellieten apart ingesteld ? Kijk je motor-options eens na, om te zien of alle informatie er nog juist in,gesteld staat, voor zover je dit natuurlijk nog niet zou gedaan hebben..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 zal dan wel aan je image liggen, want ik heb nergens last van (kwerk met Hydra Zeus) dus wel image gebruik je ? en na opnieuw laden niet vergeten er weer keys in te zetten.
eloy23 Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Geplaatst: 8 april 2005 ik gebruik Hydra 1.09 Finalen heb ook nieuwe keys geladen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen