Ga naar inhoud


"HDTV op een Dbox1"


Aanbevolen berichten

Dat artikel ken ik niet, maar op duitse fora wordt inderdaad melding gemaakt van het streamen van HDTV naar je PC via de SCSI poort. Heb je wel een heftige pc voor nodig om hdtv af te spelen, maar het kan. Dan zal het dus ook wel mogelijk zijn een apart kastje in de d-box / mm9500 te bouwen die hetzelfde doet.

 

Heb het zelf even geprobeerd met dvbrecorder, maar die pakt de stream niet. Videograbber wel, kreeg volledig beeld, maar mijn systeem is te traag om het af te spelen. Bovendien moet ik dan nog video en audio opnieuw mixen.

 

wordt vervolgd.,

 

Michiel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klinkt een beetje dezelfde oplossing als nu al via de dreambox mogelijk is. Op de PC draai je VLC en die connect je naar de dreambox. Vervolgens kan je fullscreen HDTV kijken. Wel jammer, hoopte dat iemand weer een verborgen feature had gevonden in de box zelf. Want jaren geleden heb ik al screenshots gezien van HDTV op deze manier via de Nokia in de USA opd esite van de persoon die de tool had geschreven om via de SCSI de Nokia van nieuwe software te voorzien (ben z'n naam even kwijt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...