Gast Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 ik heb de gemini image op mijn dreambox 5600 gemaakt maar krijg de radegast en camx niet goed werkend wat doe ik verkeerd
Tonskidutch Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 via gemini krijg je alleen de radegast 3.0 versie final die lupt nie lekkrRRRR via gemini moet je naast de camx ook de camx-config downloaden en met dcc/ftp bewerken daar de cam settings niet bij elk gemini image de settings getoond worden onder blauwe knop cam settings (flash of USB stick > in jouw geval flash 5600) een bug van gemini dus. de radegast 3.14 er handmatig inzetten misschien? cheers À Bicyclette Yves Montand
Gast Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 Start het Programma Gemini Manager, daar kan je je Gemini Image geheel mee beheren, ook Emu`s van de Gemini AddonServer downloaden en installeren.
Ome Merde Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 dat kan alleen via LAN toch ? de 5600 is niet voorzien van een ethernetpoort dus dat zal moeilijk worden denk ik ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen