Ga naar inhoud


update seca2 kaart in xcam


Aanbevolen berichten

Ik heb deze week m'n seca2 kaart gekregen, maar na 2 dagen nog steeds geen beeld. Ook heb ik al 2 keer met canal digitaal gebeld voor en update maar nada niks. Nu heb ik al in database voor xcam gezocht maar zie ik dat men elkaar tegen spreekt. De 1 schrijf dat je de frc on moet zetten en een ander schrijft dat je de update krijgt als je de frc op off zet, of moet ik wat anders in de settings van de xcam veranderen?

Kan iemand me verder helpen ?

Ik heb trouwens een echostar 3000ip viaccess

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze instellingen heb ik voor je gevonden op een comerciele site en bevat de belangrijkste instellingen voor de X-cam.

 

Citaat:

RFC ON: Kaart zal instructies van de provider ontvangen, en zal wijzigingen accepteren.

 

RFC OFF: Kaart zal GEEN instructies van de provider ontvangen, en zal GEEN wijzigingen accepteren.

 

EMUkey ON: Keys die in blok 14 (softcam.key) zijn geplaatst zullen de overhand nemen en als eerst worden aangesproken.

 

EMUkey OFF: Keys die op de kaart zijn geplaatst zullen de overhand nemen en als eerst worden aangesproken.

 

Default keys: Dit zal de keys activeren, die op blok 14 zijn geplaatst (softcam.key

 

AU settings: (Nagra/Crypto works AU)

Indien “ON” zullen de automatische (key) updates van de desbetreffende codering geaccepteerd worden.

 

 

Ook is wat papa 1245 zegt waar en dat zal je als eerste moeten doen en mogelijk ook nog een 2e keer, en daarna moet het met bovenstaande instellingen gewoon lukken.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update van een originele xcam gaat meestal goed, behalve bij parket wijzigingen. Zelf kreeg ik met geen mogelijkheid een update door de xcam.

Ook met de dragoncam lukte deze update niet. Via een buurman een originele Aston geleend en na 20 min. lukte het wel. De Aston 1.03 en 1.05 zijn prima voor de originele canal+ kaarten. De xcam en de dragon zijn eigenlijk niet geschikt voor update van originele canal+ kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...