Pietwiet Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Ik heb een strong 8100 met emu 1.2 deze wil ik voorzien van een geregistreerde canaldigital kaart. Kan ik deze kaart gewoon in smart card 1 of smart card 2 duwen. En hoe krijg ik mijn ontvanger werkend met deze kaart. groeten PW
arcticbreeze Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Even tel activeren, maar waarom de 1.2? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Con Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 In het linkse slot. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 De sattracker versie kunnen geen nieuwe kaart activeren maar wel de maandelijkse update door geven aan de kaart dus als je een nieuwe kaart hebt en je wilt hem activeren moet je er even org soft in zetten.
Pietwiet Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Geplaatst: 19 april 2005 Bedankt maar ik heb nog enige vragen.Kan de kaart zo in smart card 1 worden gedaan of moet er nog een module inzitten. Wat is het voordeel van emu tov de originele firmware. Met welke toetsen van de afstandsbed kan ik de diverse letters intoetsen de a,b,c,d,e, de f zit onder de infotoets en voor de rest houd mijn kennis op en hoe kan ik alles weer deleten.
Con Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 Citaat: Bedankt maar ik heb nog enige vragen.Kan de kaart zo in smart card 1 worden gedaan of moet er nog een module inzitten. Wat is het voordeel van emu tov de originele firmware. Met welke toetsen van de afstandsbed kan ik de diverse letters intoetsen de a,b,c,d,e, de f zit onder de infotoets en voor de rest houd mijn kennis op en hoe kan ik alles weer deleten. De kaart kan zo in slot 1 (het linkse slot) Het voordeel is dat je meer kunt ontvangen en er zijn meer mogelijkheden te weten - 4000 kanalen ipv 999 - rotor - meerdere LNB's - meerdere instellingen in het menu - enzovoort 0 tm 9 zitten onder 0 tm 9 a tm e zitten onder a tm e en inderdaad f onder info maar wat wil je dan nog meer weten, meer toetsen hoef je niet te gebruiken. Wat wil je deleten? Als je de nieuwe firmware wil deleten zet je er de oude er overheen. Of bedoel je dat niet? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Pietwiet Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Geplaatst: 21 april 2005 Bedankt ik ben weer een beetje wijzer PW
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen