Gast Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Hallo, ik zat onderstaande post te bekijken en dacht, dat wil ik ook! http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=0#843619 Alleen heb ik in mijn MOUNT menu niet de optie CIFs te staan weet iemand hoik dit kan instellen / installeren? het is voor de DM 500
emree Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 Welke image gebruik je? Alle images na de 1.8 hebben indersteuning voor CIFS. Gebruik zelf ook en heb images als Hydra, Pli, en Gemini geprobeerd en werken allen. Gr. Emree
Tonskidutch Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 Citaat: of deze work around.. Citaat: -------------------------------------------------------------------------------- hier een eenvoudige handleiding: wissel tussen telnet en ftp in de DCC 1. de file "cifs.ko" moet je hebben voor [color:"red"] 1.08 [/color] 2. met dcc /var/cifs aanmaken en de file "cifs.ko" en "mount.cifs", ernaar toe kopieren alsmede telnet chmod 755 mount.cifs intypen. 3. In de map var/etc een file init aanmaken dmv telnet: touch init EN in die lege init "insmod /var/cifs/cifs.ko" invoegen en vergeet de spatie niet tussen insmod en / 4. reboot! 5. standaard de cifs instellingen aanmaken in de expert settings communications. een werkende workaround, daar alle download install plugin opties in dit 1.06 image niet schijnt te werken. heb ik net gedaan en heb al opname gestart.. cheers -------------------------------------------------------------------------------- DCC is wel nodig om effe snel te kunnen werken. cheers voor het geval dat je gemini draait in de flash.. je schreef het immers niet duidelijk welk image er gebruikt werd.. dus we raden maar cheers Moi... Lolita Alizée
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen