John van Dreumel Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 Hi,  Na het opstarten van loader 2000 of edstrong krijg ik, nadat de receiver in cha mode is gezet, de onderstaande melding.  [color:"red"]ä###abcdefghijlmnopqrstu COLD_START: bosc2k_G1.3.0_tests_3.0 (TM1SCPOLB_VEN_V3_6_BSL_V2_27_CANAL_35) serialNumber=() ####abcdefghijlmnopqrstu COLD_START: bosc2k_G1.3.0_tests_3.0 (TM1SCPOLB_VEN_V3_6_BSL_V2_27_CANAL_35) serialNumber=() [/color]  De ontvanger gaat ook direct weer uit de cha mode en ook een alternatieve settingslijst krijg ik er niet in.  Het is een Thomson DSR436T dus zou het een 8100 zijn, maar volgens mij is deze harwarematig toch net even iets anders. In het menu staat V22, maar hij hoest toch duidelijk iets anders op.  Heeft iemand van de experts op Strong gebied enige suggesties voor mij?  Het gaat mij niet zozeer om het patchen om kanalen vrij te geven maar enkel om een monoblock te kunnen laten werken.  Gisteren heb ik ook zo'n apparaat aangepast zonder enig verder probleem.  Graag jullie advies.  Greetz  John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.  Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Smurf Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 denk dat er een andere bootloader in zit  heeft ie niet per ongeluk nieuwe firmware geinstalleerd voor de nieuwe spaanse kaarten of de italiaanse NDS kaarten? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
John van Dreumel Geplaatst: 22 april 2005 Auteur Geplaatst: 22 april 2005 Hi Smurf,  Het betreft hier een nieuwe, nog ongebruikte machine. Of hier een andere bootloader in zit weet ik ook niet. Ik kan er verder niets mee op dit moment.  John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.  Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
John van Dreumel Geplaatst: 22 april 2005 Auteur Geplaatst: 22 april 2005 Hi,  Ik heb hem omgeruild voor een ander exemplaar die het wel goed deed. Het is een normale 8100. Werkt, zoals gewenst. Nu het monoblock probleem nog oplossen.  John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.  Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen