Gast Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 Hallo allemaal Ik heb een Droom Doos 7000 Ja Ik ben van Hydra overgegaan naar PI USA Ziet er rouwens erg mooi uit , wel ff wennen maarja wel leuk . Nu mijn probleem Ik kan niet meer kiezen van welke image ik wil opstarten ?? Er staan er 3 in nu en vanaf PC ( flashwizzard 5 ) ziet hij er wel 3 staan maar boot alleen maar met PI ?? Terwijl ik via de PC hydra als boot heb . Hij boot dan wel vanaf PC maar start gewoon weer PI op ????? Ik werk via HDD en hem PI , Hudra en Rudream erin staan . Ik kan bij PI ook geen multiboot / flaswizzard vinden ??? Kan iemand mij helpen hoe ik weer een image kan kiezen ?? Groetjes Fred
snappie Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 heb je hem al helemaal uitgezet en dan de power der weer op ? _____________________-- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
Gast Geplaatst: 5 mei 2005 Geplaatst: 5 mei 2005 Yep alles gedaan . Ik heb er nu weer de Hydra als eerste in staan Hier zie ik wel flash image staan maar de rest ook niet . Kan ze ook niet met de hand erbij zetten via FTP Heb het al in de map var/tmp gezet als root.cramfs maarja niets te zien ?? Groetjes Fred
Tonskidutch Geplaatst: 5 mei 2005 Geplaatst: 5 mei 2005 sommige images zijn daar iets gevoeliger voor ((compatibiliteitsproblemen)) hoe de enigma en kernel versies van die diverse images er op reageren mbt de multiboot via dreamflash. als je een altijd werkende multiboot wil neem je de officiele dream image 1.09 in de flash. en alle andere images met flashwizard 5.0 op de usb stick. dat gaat altijd goed. cheers Too Little Too Late (fea. Underworld) Joris Voorn, Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen