Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Als de stream goed is op je tv, is de opname net zo goed. Welke provider dan ook. Jammer dat je mijn vraag als irritant ziet, stop mij dan maar als 5020 gebruiker in het ignore filter.
Satwatcher Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Dat hoeft dus niet zo te zijn. Er zijn zat voorbeelden van PVR ontvangers welke iets goed op het beeld zetten maar dan het helemaal niet goed op de HD zetten of het wel goed op de HD zetten en dan vervormd afspelen. Dit komt bijvoorbeeld als de timing niet goed is. Men krijgt in dat geval blokken bij het afspelen. Voor iemand welke deze ontvanger zou willen kopen en al eens met dit probleem te maken heeft gehad bij een vorige PVR ontvanger kan dit dus een heel belangrijke vraag zijn. Als het goed is beginnen we binnenkort ook voor deze ontvanger een grote test voor een internetsite en dan zullen we deze vraag meenemen. Satwatcher ---------------------------------------
Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Ok, dat hoor ik dan voor het eerst en dat verklaart de vraag van feedchaser. Dat was mijn reden om te vragen waar die bezorgdheid vandaan kwam, maar dat mocht ik niet vragen. Dan zullen we moeten wachten op een gebruiker die hier ervaring mee heeft.
Patrick R. Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Citaat: Patrick R. je pm staat uit denk ik,ik kan je er geen sturen. feedchaser Oeps. Staat nu aan. Groeten, Patrick VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen