butje Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 heb van daag sattrecker 1.6 van cobus ingezet met de kanalen lijst astra -hotbird en de patch tps maar kan niet meer met de afstand bediening schakelen en ook niet op de ontvanger strong 8100, wat kan ik er aan doen??????
Con Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 Citaat: heb van daag sattrecker 1.6 van cobus ingezet met de kanalen lijst astra -hotbird en de patch tps maar kan niet meer met de afstand bediening schakelen en ook niet op de ontvanger strong 8100, wat kan ik er aan doen?????? Dit kan heel veel zijn (positief gezien; mogelijkheden genoeg) - staat virtuele kaart op YES (menu 4) - meerdere LNB's en satelieten omgedraaid (menu 7. ...) Geef even aan wat je hebt aan LNB's, rotor en dergelijke. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Smurf Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 gewoon even opnieuw patchen firmware, kanalenlijst en patch let op dat je wel de versies voor de 8100 gebruikt meestal als ie niets doet is de kanalen lijst fout Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Con Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 Citaat: heb van daag sattrecker 1.6 van cobus ingezet met de kanalen lijst astra -hotbird en de patch tps maar kan niet meer met de afstand bediening schakelen en ook niet op de ontvanger strong 8100, wat kan ik er aan doen?????? Hé but, Zeg even hoe het afgelopen is, daar leren wij ook van. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Dit zellfde probleem heb ik ook nog steeds en weet niet waar dit aan ligt zowel met sat 1.6 als 1.7
arcticbreeze Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Afstandbediening stuk, omdat je net andere FW erin hebt gezet denk je dat het daar aan ligt. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
butje Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Geplaatst: 11 mei 2005 probleem is nog niet verholpen,ga van daag het nog eens proberen afstands bediening is goed ,ik zal het laten weten als het gelukt is groetjes but
Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Als het een 8100 is werkt deze versie de 1.6 namelijk niet ik heb een fout gemaakt met het vertalen (cpi file) van deze versie ik zou er dus gewoon een andere in zetten bv de 1.4 werkt perfect en is nederlands.
butje Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Geplaatst: 11 mei 2005 OK Cobus ik heb inderdaad een 8100 en heeft wel gewerkt met satracker 1.4 ga deze weer inzetten. kan ik met downlouder ook de nieuwe key inzetten???
Con Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Nee, je kunt met Downloader key's van het WWW halen. Je kunt de key's wel importeren in een kanalenlijst middels EDStrong of ze rechtstreeks in de decoder zetten. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen