degas Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 ik heb een four plus kaart gekocht ( sexview, sexview plus, don't panic en 247 ) in viaccess maar ik krijg hem niet draaiend in een kaartslot als ik hem in de freex module steek werkt ie prima welke emu en welke instellingen moet ik veranderen ik draai nu newcamd V528 groeten degas
pietpiet50 Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Voorheen draaide het met Scam, maar of het nu nog steeds werkt. Even uitproberen. Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
degas Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Geplaatst: 11 mei 2005 is er echt niemand die een viaccess 2 kaart heeft draaien onder newcamd 5.28 of onder radegast 3.0 ? lijkt me toch vreemd
Freeangel Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Ik heb een Free-X-TV kaart in de cardreader zitten en dat werkt perfect met newcamd v5.28, zelfs de sharing (LAN natuurlijk) werkt. I had a dream, and now it has become reality
Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 hier ook een free-x-tv kaart werkende . heb je wel de kaart met de chip naar beneden in de dreambox zitten. o ja werkt hier met gbox
degas Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Geplaatst: 12 mei 2005 ja ik heb hem goed in de cardreader zitten, chip naar beneden ik heb het gevoel dat het in de newcamd.conf zit kunne jullie ook aangeven wat aan en wat uit moet staan ? misschien kom ik er dan verder mee alvast bedankt
Gast Geplaatst: 12 mei 2005 Geplaatst: 12 mei 2005 Hallo Newcamd+betad camx 19-04 camd 7.29 radrgast3.00 Chip naar beneden emu op nieuw opstarten en kijken. gr Martin
Gast Geplaatst: 12 mei 2005 Geplaatst: 12 mei 2005 Goedwerkende config is hier te vinden: http://www.sat4all.com/ubbthreads/faq/index.php?ToDo=view&questId=191&catId=22 Je moet dan "CanalDigitaal" even vervangen door Viaccess2. Misschien dat er even aanpassingen in dat document gemaakt moeten worden. Als het niet werkt, dan graag de bestanden /var/tuxbox/config/cardserv.cfg en newcamd.conf als bijlage plaatsen. Suc6!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen