Gast Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Bij mij werkt newcmamd niet in originele rudreams,alle andere emus die ik er in zet doen het wel. In de mardini en zombie images werkt newcamd zonder problemen. Maar bij iedere rudream die ik tegenwoordig laadt vertikt newcamd het. Iemand suggesties? [color:"blue"] [/color]
John van Dreumel Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Bij mij werkte de Newcamd 6.0 in de laatste Mardini voor geen meter. Wel de 5.28. Dus heb ik die maar snel weer terug geplaatst. Dit lukte niet zomaar omdat iedere 2 sec de box "vastliep" en vervolgens weer 2 sec liep. Uiteindelijk lukte het mij om snel van kanaal te wisselen waar de emu niet voor nodig was. Toen de 6.0 eruit gehaald en de 5.28 teruggezet. Misschien moet je dat ook eens proberen anders. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 ff naar de config files kijken. In de faq database staat wel hoe alles ingesteld moet staan.
Gast Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Als ik in de lege rudream of via internet,of via tmp de newcamd laad,dan staan de config files toch automatisch goed?
kapoentje Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 De scce directory moet je verplaaten naar var/tuxbox Tevens in newcamd.conf instellen : OSD_TIMEOUT = 0
Gast Geplaatst: 7 mei 2005 Geplaatst: 7 mei 2005 Ik neem aan dat je nu newcamd 6 bedoelt. 528 werkt ook niet. Dit gebeurt alleen in rudream. In Da Vinci of PI2 Gaat het zonder problemen. Ik ga nu de laatste rudream er in zetten,newcamd laden en doen wat je voorstelt. Het zal mij beniewen. Als reaktie op bovenstaande in mardini. Ik heb ook geprobeerd van 528 naar 6 te gaan,maar dat is me tot nu toe ook nog niet gelukt. scce gemaakt in var/tuxbox en in var/bin newcamd veranderd. Telnet chmod en dan dacht ik dat het zou werken,maar nee. In andere images heb ik trouwens var/tuxbox/scce ook al als snelkoppeling gezien. Mischien dat dat beter werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen