Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 ik heb momenteel een db700 met daarop gemini 1.04, een iets wat ouder image maar werkt perfect voor mij, alleen ik krijg de andere cams niet goed erin waardoor ik op dit moment niet kan kijken TPS Spice Platinum of TV Cabo waarvan een aantal zenders open liggen als ik het goed heb. Nu zag ik op internet een aantal fun files staan, kan ik deze ook gebruiken voor de dream dmv funcards in mijn db te stoppen en hoe moet ik deze dan activeren.
Ome Merde Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 zou ik niet doen. de eeprom van de funcard vreet nogal wat stroom en wat een funcard kan, kan een softemu (met geldige keys) ook. is dus een kwestie van goed zoeken (buiten sat4all daar sat4all geen vrijschakelboard is). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 kan ik aub uitleg krijgen wat ik fout heb gedaan in mijn psoting, snap niet wat hier fout aan is
Tonskidutch Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Citaat: ik heb momenteel een db7000 met daarop het image gemini 1.04, een iets wat ouder image maar werkt perfect voor mij, alleen ik krijg de andere cams niet goed erin waardoor ik op dit moment niet kan kijken TPS Spice Platinum of TV Cabo waarvan een aantal zenders open liggen als ik het goed heb. Nu zag ik op internet een aantal fun files staan, kan ik deze ook gebruiken voor de dreambox kaartlezers en dus funcards in mijn db te stoppen hoe moet ik deze dan activeren? dat oudere image kun je harstikke goed upgraden (opwaarderen) als je bijvoorbeeld de gemini manager gebruikt voor de cammetjes en emu's haal daarmee de oude emu eraf (config en keys ook) breng daarmee de nieuwe emu erin (config en keys ook) en denk eraan sinds camd3 3.7317 is er een configuratie wissel en voor de allerlaatste camd3 heb je ook de camd3 plugin nodig om te editen. maar allemaal erop te zetten en te krijgen via gemini manager 2.5 c u cheers I Hold You Clann
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen