Funfreak Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Ik heb een zboard en wil mijn Humax van de juiste loader voozien (is eerder foutief geflashed). Ik vraag mij af of ik iets fout doe, want als de zboard in de Humax zit en ik druk de schakelaar van de zboard in en schakel de Humax aan, dan blijft de display zwart. Normaal zou dan de bootloader (uit de zboard) zichtbaar moeten zijn. Wie kan mij verder helpen? Liefst omg. midden Nederland. Ik gebruik 2 eeproms met een snelheid van 200ns, kan dat of is dit te langzaam?
Funfreak Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Geplaatst: 9 mei 2005 Niemand die mij even verder kan helpen met dit probleem?
Satq Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Volgens mij kun je beter wat snellere proms gebruiken, ik heb dit al en hele tijd niet meer gedaan. Ik zal eens kijken wat voor proms ik gebruikt heb. 120ns, die werken zeker. Succes
Funfreak Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Geplaatst: 13 mei 2005 Gaat het met die 200ns echt niet werken? Hebben mij namelijk het nodige gekost... Ik heb ook wel van 100ns en 120ns maar dan met andere loaders erin. Ik kan ze zelf niet wissen, moet met een speciale UV-wisser. Of kan het wissen ook eenvoudiger?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen