Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 hallo. ik heb dan eindelijk mijn dreambox 500s gekocht en ik ben helemaal nieuw met dit ding. wat zijn de mogelijkheden en kan iemand mij wat programmatjes sturen (ps ik heb ook een c+ kaart met welke cam kan ik deze gebruiken want ik lees allemaal rare dingen dat de newcam 6.0 niet met de orginele kaart wil werken. jongens ik hoor graag nog iets van jullie. ciao ciao
Henksat Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Met google vindt je genoeg. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
John van Dreumel Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Hi Angelo, Het belangrijkste proggie (dreamup voor de 500) vind je hier. Image moet je zelf zoeken. Verdere info ook bij Sjerom. Ik heb 'm ook net. Mooi ding man. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen