Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met dit proggie kun je de einddatum dus ook update datum van je o.a. c+ card uitlezen. Niets nieuws, uit Gemini gehaald. Voor sommigen onder ons zou het toch handig kunnen zijn deze ook onder plugins te hebben staan in een ander image image. Unzip dit proggie en ftp de bestandjes naar var/tuxbox/plugins en klaar is kees. give it a try.

I had a decision to make, so i decided not to decide!

De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN

Geplaatst:

Handig om erbij te vermelden: Dit werkt alleen maar als je cardserv hebt draaien. Met andere emu's werkt het dus niet.

Geplaatst:

Dank voor jouw aanvulling, uiteraard heb je gelijk, maar zo'n techneut ben ik nou ook weer niet. Weer wat geleerd!

Geplaatst:
Citaat:
Handig om erbij te vermelden: Dit werkt alleen maar als je cardserv hebt draaien. Met andere emu's werkt het dus niet.

nog handiger : het werkt alleen maar met kaarten die door cardserv beheerd worden. Als je een SKY of Premiere kaart hebt die door betad beheerd worden, dan werkt cardinfocenter ook niet, zelfs al is cardserv aktief.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

maakt het nog uit welk cam ??? bij mij werkt het niet met scam?

heb volgens zeggen het in de goede map geplaatsd !!

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

Geplaatst:

newcamd werkt wel bij mij onder gemini en hydra.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.