Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Ik wil mijn Dreambox 7000s openmaken om de harddisk los te maken, ik heb 3 schroeven aan de achterkant en 4 schroeven aan de zijkant losgeschroeft en kan dan de kap een stukje naar achteren schuiven maar daarna stuit deze ergens tegen aan waardoor deze niet meer verder te schuiven is. Ik durf de kap niet met kracht verder te trekken omdat ik bang ben iets kapot te maken. Wat kan de kap tegenhouden.
Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Is al veel vaker aan bod geweest en op de site van Multimedia zelf in een HowTo beschreven. Je angst om iets te slopen is terecht, want je zal niet de eerste zijn die de fruttige bandkabeltjes naar het lcd scherm kapot trekt. Je moet de kap openbuigen voor je hem verder naar achteren en omhoog kunt openen. Let er daarbij verschrikkelijk goed op, dat het front paneel op z'n plek blijft zitten. Als je hem open hebt, volg dan de tip (ook op sat4all te vinden) om de lipjes van het frontpaneel met tape te fixeren. Nogmaals, het is een echte flutconstructie, wees heel erg voorzichtig! Groet, Skippy2
Tonskidutch Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 met de nieuwste gaat het prima de 4 serie met de oudere tweedehands snij je bijna je vingers in twee.. voorzichtig en met beleid... zolang de kap maar naar achtergeschoven is komen de frontpanel klemmen vrij en moet je al gekke stunts uithalen dat te beschadigen. cheers ennuh succes. What Else Is There Röyksopp
Ome Merde Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 http://www.dream-multimedia-tv.de/Bereiche/Produkte/downloads/howto_hdd.pdf merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Ik was met mijn gezoek niet veel verder gekomen maar dit helpt me wel verder. Bedankt merDe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen