sretlow Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Ik probeer (na aanbevelingen in een ander topic) een Gemini te installeren. Ik heb meerdere images op mijn usb staan (Pi, Pli, Hydra (waarmee ik draai). Echter als ik Gemeni middels Flashpro erbij zet dan krijg ik wel het menu alwaar ik voor Gemini image kan kiezen maar dan loopt de image niet door. Ik krijg in beeld wel het opstart logo van Gemini maar op de lcd blijkft Booting xxx 1.09 oid staan. Ik dacht dat ik Pli in de flash heb staan (laatste), of Hydra in de flash. Dat weet ik zo ff niet uit mijn hoofd. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
viper1701 Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Het beste kun je een originele image in flash zetten en dan de uitgebreide images op de usb stick, wat ook nog wel eens wil helpen is dat je de image erin zet als je opgestart bent van de image in flash en dat je in Flashwizard pro de optie smartsettings copy from active image uitschakeld.
sretlow Geplaatst: 17 mei 2005 Auteur Geplaatst: 17 mei 2005 Dat laatste zal ik idd eens proberen want die staat wel aan bij mij. Originele image in de flash werkte niet bij mij omdat ik dan weer geen PLi kon proberen of geen Hydra. Een van de twee. Dat wilde ik namelijk al doen toen bekend werd dat Hydra ermee zou stoppen. Wat nog steeds heel jammer is!!!! ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
viper1701 Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Ik had inderdaad met Pli in usb ook problemen maar met Hydra werkte het wel goed en het is inderdaad jammer dat Hydra ermee gestopt is, het waren mooie en complete images maar persoonlijk ben ik over Gemini ook erg te spreken.
Tonskidutch Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 klopt.. het laatste gemini image zonder settings middels flashwizard pro erin de settings worden namelijk anders beheert in dit laatste 1.08 image dus eerst de op stick te vinden image weghalen herstarten dan flashwizard pro gemini on usb (zonder kopie settings) dan herstarten en lopen doet ie. ik heb overigens de 1.08 van gemini in de flash EN op usb voordeel is dat je een vergelijkbaar systeem hebt waarop teruggegrepen wordt EN je image op usb (logisch) geen plaatsgebrek kent. cheers What Else Is There Röyksopp
sretlow Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Geplaatst: 18 mei 2005 Ja, werkt inderdaad! Dank u. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen