houthakker Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Hallo, ik heb hier een strong staan met orginele c+ kaart + abbo. Hiervoor draaide ik de sattracker 1.3 + emu via irdeto 1. (vandaar nu weer de orginele kaart ;-)). Nu heeft hier iedereen over de bovenstaande mogelijkheden van deze ontvanger, maar wat is er nu nog meer mogelijk? Is het zinnig om eens naar een titanium kaartje te kijken of te werken met CS?
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 De emu werkt toch perfect de zenders wie open zijn kun je ook op de strong ontvangen wat is nou eigenlijk de vraag ja de ned zenders zijn verleden tijd maar op de hotbird is toch nog een hoop te zien en op de astra ook. en cs werkt volgens mij nog niet op de strong.
Con Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Waarom zou je kosten maken als het met een gratis Sattracker ook kan? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
arcticbreeze Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Mischien een hobby? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Con Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Oops . . . . Yip. HG CC PS Maar het is toch de "heb" om zoveel mogelijk te ontvangen voor zo weinig mogelijk geld (of is dit erg Nederlands gericht". Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen