Ga naar inhoud

beeld slaat vaak vast bij multiboot-image

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op de flash een van de laatste orginele images opgezet en op de usb stick heb ik van alles geprobeerd, maar het beeld geeft bij sommige zenders probleem geven.

Probleem is het beeld slaat met regelmaat vast en bij sommige zenders helemaal geen probleem, kan iemand mij helpen aub.

Geplaatst:

Neem aan dat je ook al een flash erase heb gedaan, nadat je een nieuw image erop heb gezet ? Ook al eens de flash helemaal leeg geprogrammeerd. Dit ivm 'rommel' dat nog wel eens wil achterblijven.

Geef anders wat meer info over het image of meerdere, wat je gebruikt, emu's en welke box je hebt? Wellicht kunnen we wat gerichter helpen.

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Schotel is goed uitgericht.

Het heeft iets te maken met de software, kan dit ook iets te maken hebben met de soort usb stick of moet deze is goed schoongemaakt worden.

Ik had deze probleem ook toen ik er een hd op had zitten, maar deze heb ik er afgehaald.

Het schoonmaken van de flash hoe gaat dat precies zijn werk?

Geplaatst:

Kus

Kun je ons ook vertellen bij welke zenders/satteliet je slecht beeld ontvangt. heb je in de buurt van de dreambox een draadloze telefoon, dat kan namelijk ook storen.

Arm1

Geplaatst:
Citaat:
Schotel is goed uitgericht.
Het heeft iets te maken met de software, kan dit ook iets te maken hebben met de soort usb stick of moet deze is goed schoongemaakt worden.
Ik had deze probleem ook toen ik er een hd op had zitten, maar deze heb ik er afgehaald.
Het schoonmaken van de flash hoe gaat dat precies zijn werk?

Hoi.ik denk dat als je Kijk hier eens (klik) gaat lezen onder het hoofdstuk DB voor Dummies dat je een heel eind komt, overigens de Flash schoonmaken kan je het beste doen met een "Erase Image", deze is wel ergens te downloaden. Daarna org. of alternatieve Image erin.
Kom je er niet uit dan horen we het wel. Mij is het ook gelukt als Dummie.

DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+

TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen