Gast Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 Na update software geen beeld, wel alle menue`s in beeld, ook zonder cam geen FTA. Bootloader,Zenderlijst en software vernieuwd. In "tuner" menu goed signaal. Bij 9 (search) komt de melding "no pat" (program association table) Wie weet wat ik verkeerd heb gedaan en hoe is dat op te lossen?
trust Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 met welke freq. en op welke satelliet ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Zender BVN 12574 H op Astra, maar ook bij diverse (alle) andere FTA zenders. Is ontstaan na ombouw naar Easy-Solosammy. Om cam-probleem uit te sluiten eerst zonder cam op FTA geprobeerd. Nu echter bij terugkeer naar oude situatie (Dr. Jamal2003 en zenderlijst Satlook-last settings) blijft probleem. Heb geheel volgens "thread"gewerkt, met BDM interface enz.
metropar Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 bij gebruik van easy solosammy eerst de 91b7 full versie erin zetten en daarna de tab file erin zetten anders geen beeld gebruik van 91b7 full en settings van bijv. satlook of andere zal geen beeld geven geeft dus alleen beeld met bij gevoegde tab file en wil je er andere settings in gaat dat alleen met scsi gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Hee, bedankt voor je reaktie. Probleem is dat na leegmaken van box-settings (met bdm) toch nog 16 zenders in de box blijven zitten. Als ik die stuk voor stuk verwijder, op een na, natuurlijk maakt dit geen verschil Nadat metro91b7dvbk.bin met transbox is geladen, lukt het niet om zenders erin te krijgen met transbox.( file metro dvbk setting.tab) Ik krijg de melding "file bevat geen zenders"of iets dergelijks. Alles in de menue`s ziet er keurig uit, alleen komen er geen zenders in, behalve de 16, vooral duitse die er slechts handmatig zijn uit te krijgen. De file metro dvbk setting.tab heb ik reeds vele malen opnieuw gedownload en ook de bootloader heb ik al vernieuwd. Alle instellingen van transbox tig maal gecontroleerd. Teruggaan naar de oude situatie lukt ook niet meer. In het cam menue wordt de cam ook herkend. Ik weet het niet meer, bijna alles geprobeerd. gr.
metropar Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 alle settings zijn zonder probleem te verwijderen met bdm interface na de install van dvbk 91b7 full staan er inderdaad setting in maar deze moeten gewoon blijven staan gewoon eerst dvbk 91b7full erin zetten en daarna gelijk de tab file ( probeer deze niet uit te lezen want dat luktje niet) erin en het werkt je probleem is dat je waarschijnlijk de verkeerde versie van transbox gebruikt je moet transbox pro hebben is hier al eerder behandelt in dit topic en ook te downloaden en je moet 91b7 bin niet hebben maar 91b7 full .bin deze staat incl de tab op solosammy site nog even ter info ook de tab file met transbox erin zetten en NIET met een settings editer gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Hallo metro, Helaas is de boel niet aan de gang te krijgen. Zelfs heb ik met BDP 115 en bd32win.exe de firmware en de settings ingelezen. Dat duurt uren, maar het resultaat is volkomen gelijk. Ook het terugzetten van Dr. Jamal 2003 en de satlook settings gaat prima, maar de fout blijft. Er moet iets met de box aan de hand zijn, er ontbreekt iets (no pat)op alle zenders als je search indrukt.(je wilt toch wat proberen.) Nogmaals bedankt voor je moeite. Ik hou me aanbevolen voor elke tip. Groeten.
metropar Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 firmware inlezen met bdm en bdp115 uren duren ??? dan doe je toch echt iets fout je moet de settings en de firmware wissen (erase) met de bdm en niet inlezen als je dat hebt gedaan en je steekt de stekker van de box in het stop contact moet boot 2.0uns knipperen in het display daarna met transboxpro de 2 files erin en dan moet het oke zijn. gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Zeker, maar dat met bdm interface was een laatste idee, nadat ik alles weer opnieuw had geinstalleerd zonder succes. Verder gebruik ik Transbox32 demo, die moet het volgens diverse mensen op de site beslist goed doen. Transbox pro is alleen voor veel geld te krijgen. Als U zeker weet dat dat het probleem is, koop ik transbox pro, maar, een lege box met bootloader 2.0uns,Dr. Jamal en settings erin, moet toch normaal gesproken weer draaien op het oude systeem en dat lukt ook niet. Groeten.
metropar Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 had laats ook iemand weet niet meer wie maar is nog wel terug te vinden hier in het nokia forum die ook steeds fout melding kreeg met transbox demo deze schijnt namelijk niet met de tap file overweg te kunnen heb toen hier transpro pro te downloaden gezet en toe ging het wel gebruik zelf namelijk ook transbox pro staat hier te downloaden enkele pagina s terug onder easy solosammy topic van mij even zoeken en je hebt de pro uitvoering wat betreft jamal.noman.etc als je dat gewoon installeerd moet het normaal werken maar wel met een amon cam werkt dus niet met de aangepaste solosammy cam gewoon hier even transboxpro downloaden alles er daar mee inzetten en het werkt gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
metropar Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 heb net even voor je gekeken hier onderaan pagina 3 aanklikken dan topic easy solosammy laatse blad hier van en net onder dat prachtige plaatje van peeser kan je transbox pro downloaden gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen