Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Hoi, ik zit al enkele weken te stoeien met het volgende probleem en ik citeer van iemand die hetzelfde probleem heeft (ff snel vertaald met bablefish dus er zitten wat krommingen in) Citaat: Ik vroeg me af of iedereen de s-VIDEOOUTPUT werkend kon krijgen op de Dreambox 7020 . Ik heb een Scart naar s-Videoconvertor gekocht. Nochtans, krijg ik werkelijk gesmeerde kleuren en het beeld lijkt hoofdzakelijk zwart en wit. Slechts de kleuren rood en de blauw lijken O.K. te zijn. RGB output is perfect. Ik heb de convertor geopend en de verbinding bekeken: 13.15.17 en 19, zou O.K moeten zijn. Bekijkt pinouts op Internet voor s-Videooutput van Scart het, zo waarom werkt het niet? Ik heb dus exact hetzelfde probleem. Eerst dacht ik dat het aan mijn receiver lag. Ik heb toen de dreambox rechtstreeks op mijn projector gehangen en warempel beeld helemaal ok. Receiver er weer tussengehangen en klote beeld. Toen heb ik mijn ander apparatuur met svideo ertussen gehangen (xbox ps2 dvd) allemaal perfect beeld als ik schakel met receiver. Echter met de Dreambox is het gewoon niks. Iemand enig idee hoe dit komt is het signaal te sterk of te zwak van de dreambox of gewoon een software bug. Als ik ff tijd heb kan ik kijken of ik een foto kan trekken zodat je kunt zien wat ik bedoel!
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 uh// dus je hebt een rgb standaard op scart 1 en je wilt s-video op scart 2 dat gaat niet tegelijkertijd .. daar is de 7020 niks anders als de 7000.. je moet de av instellingen of op rgb of op s-video zetten een scheiding in scart mbt uitgangssignaal kent de dreambox HELAAS niet. cheers (en als die wel mogelijk is verkoop ik morgen me'n twee dm 7000s en neem een 7020) Tanz Der Moleküle Mia
Gast Geplaatst: 26 mei 2005 Geplaatst: 26 mei 2005 Citaat: uh// dus je hebt een rgb standaard op scart 1 en je wilt s-video op scart 2 dat gaat niet tegelijkertijd .. daar is de 7020 niks anders als de 7000.. je moet de av instellingen of op rgb of op s-video zetten een scheiding in scart mbt uitgangssignaal kent de dreambox HELAAS niet. cheers (en als die wel mogelijk is verkoop ik morgen me'n twee dm 7000s en neem een 7020) Ik heb op scart 1 gewoon zo'n scart plugje geduwd met een een svideo uitgang natuurlijk en Svideo in het menu geselecteerd. Die tweede scart uitgang is voor mij niet interessant, ze hadden gewoon een svideo uitgang en een component uitgang moet maken ipv van 2 inferieure scart connectoren. Neemt niet weg dat het probleem nog hetzelfde is.....btw morgen neem ik wel ff een foto...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen