Ga naar inhoud


+CAM CA STATUS 16


JohnnyBee

Aanbevolen berichten

Hoi jongens,

kan er nog eens iemandt uitleggen waarom deze melding tevoorschijn komt wanneer ik de GW met Irseto-file gebruik op de PW zenders?

 

Ik weet dat dit al eens vroeger ter sprake is gekomen maar ik vindt het niet meer terug.

 

De keys voor PW komen uit Wb waar deze het perfect doen, en de Irseto-file op de GW werkte vroeger ook prima met op PW, maar ondertussen zijn de keys al meerdere malen veranderd, moet ik eventueel nog iets aanpassen in de file?

Voor Seca werkt deze prima.

 

Bedankt,

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja,

heb jullie posting daaromtrend met grote oren (ogen dan) aan't lezen geweest, maar ik kan het daar ook al niet zo best volgen.

Ik denk zelf dat het met de landencode kan te maken hebben of inderdaad zoals jijzelf schrijft het soort kaart.

Je weet dus dat het een GW kaart betreft met daarop de Irseto-files.

De keys die in Wallbanger gebruikt zijn en door mezelf nog net getest met Wallbanger, werken prima, wat ik wel opmerk is dat de landencode in Wallbanger voor PW op GER gezet is.

In mijn Irseto-file is hetvolgende terug te vinden:

CA-ID 47 11 01 00 00 00 00 00

Maar zoals ik bij jullie posting daarover heb kunnen lezen leek dit niet zo belangrijk te zijn....?

Verder heb ik een reeks channel ID's in de file staan waaronder 75 30.

Komt dit er nog bij,....,toen ik deze PW vroeger met een Irseto-file openzette lukte dit steeds zonder problemen, het is nu wel reeds lange tijd geleden dat ik dit nog geprobeerd had, en ik wou het nu eigenlijk nog eens een keertje proberen :-)))

Bedankt voor de helpende hand,

Johnny.

 

P.S. een echte faq over de werking van het Irseto gedoe kan ik ook nergens niet vinden, dit is mede de reden waarom ik het niet zo best kan volgen op gebied van de 2 Irdeto's die je kan proggen dan.

Op gebied van Seca is dit geen probleem.

 

<small>[ 25-05-2002, 20:14: Bericht gewijzigd door: JohnnyBee ]</small>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een oude set hebt kan het ook zijn dat de pic onjuist is, wat er gewijzigd is weet ik ook niet, maar met de een werkt het wel, met de ander niet.

 

CHID 7530 is volgend mij niet meer in gebruik, probeer eens 7D21, 22, 23 en 27 op CA-ID 47 11 17 62 01, met de bijbehorende keys... (F-Card) deze wisselen niet zoveel...

 

Suc6

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fred,

heb het geprobeerd zoals jij het had uitgelegd en ik kan je nu vertellen dat het weer terug lukt om PW te zien.

Bedankt voor de hulp Fred !!!

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...