Ga naar inhoud

Gemini 1.08 loopt steeds vast

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Enige tijd geleden ben ik van de Hydra overgestapt naar Gemini 1.08. In het begin werkte dit met CD-kaart en Camd3.739 echt super, maar de afgelopen dagen loopt de DB steeds vast en moet hij dus steeds gereset worden. Weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik dit dan op kan lossen?

Of kan iemand mij misschien wat de beste image is met de bijbehorende emu?

Ik heb overigens een DB 7000S met een HDD Western Digital.

Geplaatst:

Ja, ik heb na de installatie een flash-erase uitgevoerd. Bij de /var map staat dat die voor 53% gebruikt is, maar die heb ik op de HDD gezet.

Geplaatst:

hmmm ... opnieuw flashen raad ik je aan (na erase.img er eerst in gezet te hebben), anders zou ik het zo 1 2 3 niet weten. het mooiste is om Gemini op USB-stick te draaien, heb je dat gezoem ook niet de hele tijd.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

ligt aan de versie van camd3..

bij gemini kun je ook zonder de versie te overschrijven een andere ernaast installeren en testen..

ik ben eerst terug gegaan in versie ,,,

tot 3.715c en nu eindelijk toch de stap naar 3.751 gemaakt

voordeel van de nieuwe cam-id's is dat je de config file (indien juist ingevuld) niet hoeft te wijzigen bij een nieuwere versie.

BOXTYPE=x invullen

erg stabiel vooralsnog vier dagen intensief getest.. met CS en alles.

Overigens IK heb de gemini 1.08 in de flash

en

heb de gemini 1.08 op USB middels multiboot, daardoor is de dreambox maximaal met geheugen voorzien en dat loopt beter dan dat je harddisk telkens moet starten op wens van enigma ///

Dat je de var op hdd hebt gezet kan juist een reden zijn voor vele vastlopers wegens spin-up time en time-out problemen.

werkt ook op de dm 7000 / de dm 500 / de dm 5620 / de dm 7020 en de dbox

cheers

Tanz Der Moleküle

Mia

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen