Kilometervreter Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 Hallo, Ik kreeg onlangs de vraag of het mogelijk is een monoblok op een Strong 8100 aan te sluiten. Vele "draadjes" geven inderdaad aan dat het mogelijk is. Maar lukt dit met de standaard software om moet sie worden aangepast. Wat de schotel betreft, die zal wel aan de krappe kant zijn. Maar de belangrijkste vraag is: kan het met originele SW ? Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Smurf Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 yup maar bij het inscannen van kanalen kan het zijn dat je niet tegenkomt wat je wilt hebben Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Con Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 Hoewel ik geen monoblock heb dacht ik dat hetvolgende gold. Met een monoblock wil je waarschijnlijk Astra 1 en Hotbird ontvangen. Volgens mij kijkt de linkse LNB naar rechts en de rechtse naar links. Anders gezegd moet je de linkse LNB afstellen op Astra en de rechtse op Hotbird. Houd hier ook rekening mee in Sattracker of wat je ook gebruikt anders zoek jouw decoder zich helemaal blind en vind niets. HG CC PS als uitgangspunt dat je buiten vóór je schotel staat. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Smurf Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 @con waarom zou die met originele soft nix vinden? helemaal mee eens dat sattracker een betere optie is.. maar vraag was of het kon met originele soft.... niet iedere monoblock gaat werken trouwens als ik het goed heb Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Con Geplaatst: 30 mei 2005 Geplaatst: 30 mei 2005 Hij zal in ieder geval moeten aangeven waar welke LNB zit. Anders zit hij met de Astra lijst te zoeken naar Hotbird en andersom. Dat van sattracker, och ik weet bijna niet meer beter en je hebt in ieder geval geen beperking van 999 zenders en dat is bij Hotbird best wel wezenlijk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen