Gast Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Heb een heractivering laten uitvoeren. Dat heeft niets opgeleverd. Die laatste aanwijzing van jou met die descriptor moet dat nog voor dat ik hem heractiveer? Dat heb ik dus niet gedaan. Kan ik dan ondertussen niet zappen? Is het de bedoeling dat ik dan "spontaan" beeld krijg?
Tonskidutch Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 ja niets aan wijzigen en op zender laten met kaart erin. je krijgt spontaan beeld als je alles juist hebt ingesteld zo is dat helaas. AFWAcHten. cheers
Gast Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Moet ik hem nu steeds opnieuw activeren (is al meer dan een uur geleden) of moet ik gewoon op bv sbs blijven wachten? Desnoods een nacht? Hoelang kan dit duren?
Tonskidutch Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 kijk na een uur (en zoveel kaarten worden er niet geactialiseerd/geactiveerd - anders zou de verkoop stijler zijn bij canal digitaal dan de aantal actieve stemmers in nederland) moet er toch redelijkerwijs beeld zijn... natuurlijk kun je door heen en terugzappen controleren of de kaart reset. maar indien niet beeld op andere zenders is het signaal niet binnen indien PULS niet binnen in maximaal een uur twijfel ik en heb je iets niet goed staan bij ofwel de camd3 config ofwel de cam settings ofwel je hebt de cam na wijzigingen niet middels geel gereset. ik heb toen zelf gecontroleerd middels de ultieme test en een andere cam erop gezet.. de kaart bleek volledig inactief voor seca en canal digitaal tja op een dm 500 kan dat betekenen dat je eerst die camd3 moet verwijderen (anders is je geheugen vol) en een andere moet testen. maar blijven activeren via het internet moet je vooral niet doen.. liever in een half uurtje een andere cam erop en instaleren en de puls van canal digitaal blijven afwachten. cheers
Tonskidutch Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 een ander succes verhaal van Ilya.. heb je al eens gereboot..? voor seca2 kaarten camd3/camx/newcamd/radegast voor irdeto2 kaarten camd3/scam cheers
Gast Geplaatst: 2 juni 2005 Geplaatst: 2 juni 2005 Heb alles opnieuw erop gezet maar nog steeds geen resultaat. Heb nu even foto's proberen te maken van de instellingen zoals ik ze nu heb. Misschien staat er iets verkeerd ingesteld?? 892187-instellingen.zip
Gast Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 Blijkbaar zijn alle instellingen dus goed. Nu zou ik alleen mijn CD kaart nog bij iemand anders kunnen testen. Wat als deze het niet doet? Dan zou het betekenen dat ik de kaart opnieuw moet activeren? En dat heb ik onder deze instellingen al een keer of 3 gedaan. Dus is het te hopen dat hij geen beeld geeft. Want anders begin ik me af te vragen waar ligt mijn fout.
satspock Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Ik heb hydra phoenix draaien op de 5620,maar ik wil gemini erop. Nu komt het probleem bij hydra werkt gewoon alles(dreamboxedit en flashwizard )maar als ik gemini 1.05 erop heb staan kan ik met dreamboxedit geen settings naar de box schrijven (geeft wel aan connected succesful maar loop vervolgens niet door)ook kan ik daarna niet meer met flashwizard de box benaderen terwijl ik met de blauwe knop wel cams enz. kan downloaden. Vraag:moet ik in gemini instellingen veranderen om settings met dreamboxedit te kunnen schrijven? Want nu is het net of de box de poort blokkeerd(alleen met downloaden van de geminibestanden niet) ik hoor van jullie. Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Tonskidutch Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 is wel een heel andere vraag en dus hoort die als zelfstandige vraag gesteld. menu/ settings/ expert settings/ authentication uitvinken cheers
satspock Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Sorry Tonskidutch, Je hebt gelijk,maar dat wat jij zegt had ik gedaan maar het kan nog niet. Of moet ik die authentication uitvinken en dan de box rebooten (zodat die werkelijk uitstaat)? Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen