Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe controleer ik of mijn Gemini update. Lees over nieuwe addons welke ik niet terug zie in mijn Bleu Panel v1.3. Ook de sleutelbos past volgens mij niet meer op mijn deuren.

Zoekende

Geplaatst:

v1.3? mis ik een 0

wel dan eens snel naar v 1.08 voor de dm 7000

of

v 1.05 voor de dm 500 / 56xx

de news instellingen in het menu blauwe knop aanzetten en elke 12 uur heb je de laatste addons ter beschikking.

cheers

Tanz Der Moleküle

Mia

Geplaatst:

werkt bij mij ook niet goed, alles wordt geupdate (cams etc) alleen plugins lijst updaten niet.

DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor

Geplaatst:

als je uiteindelijk geen succes hebt met de internet update kun je hem nog altijd middels gemini manager erop zetten.

die gemini manager dowload je van het gemini team (i-have-a-drexxxx etc) en daar stel je de ip nummer in naar je dreambox

terwijl je dat programma gestart hebt en op addons manager klikt en dan plugins kiest zal je het juiste boxprofiel moeten kiezen (datgeen je hebt ingesteld en opgeslagen) naar de dm 500

en dan kun je de plugins lijst van dreambox of ook via bestand erop zetten .. door install te kiezen.

maar laat ik wel even opmerken, dat ik dat met alle eerdere versie van gemini en hydra ook ervaren heb dat de lijst niet geactualiseerd werd indien de dm 500 niet zuiver geflashed was middels dreamup. (dus daar kan het ook aan liggen)

cheers

cheers

Tanz Der Moleküle

Mia

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen