Gast Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 PeterPan brengt nu ook Images uit voor de DM500; versie 020605 Helaas is er niet 'n echte changelog, maar ik kan wel vertellen dat er Bullz txt 0.34, Newcamd 5.28 & PP blue panel in zit. Hij staat inmiddels online: PP500-020605.zip
Hout Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 Heeft iemand hem al getest? Is dit de image waar de pp update voor is? DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
drz Geplaatst: 5 juni 2005 Geplaatst: 5 juni 2005 ik heb hem getest maar was er niet zo heel erg entousiast over. Er zit een nare bug in die er voor zorgt dat je, als je even in het menu onder de blauwe knop aan het spelen bent, dat je niet meer uit het menu komt en je de ontvanger moet resetten. Na de reset is het raadzaam om de blauwe knop niet meer te gebruiken omdat de bug er in blijft zitten en een verse installatie noodzakelijk maakt. Voor de rest vond ik dat je weinig mogelijkheden had onder de blauwe knop en ik het gevoel had steeds maar in kringetjes rond te dwalen. Wel was de image stabiel (op de bug na dan) "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
allez l'om Geplaatst: 5 juni 2005 Geplaatst: 5 juni 2005 ik vond het ook helemaal niks en heb hem er snel weer af gegooid en de oude vertrouwde gemini erop gezet Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen