Ga naar inhoud


Micronik 13xx


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi<P>Ik ben nu 2 weken aan het rondneuzen om uit<BR>te zoeken wat nu de juiste receiver voor mij <BR>is.Heb ook al van dit board gebruik gemaakt<BR>om mijn kennis te vergaren.Ben nu onderhand<BR>al iets meer dan leek.<BR>Nu is mijn oog gevallen op de Micronik 13xx<BR>Welliswaar aardig in de prijs maar dan heb je ook wat of niet???<BR>Alleen is het jammer dat er nog weinig details over deze receiver bekent is <BR>Ik heb ook nog geen test kunnen vinden<BR>over deze receiver.<BR>Zelfs op de site van Micronik zijn weinig<BR>details bekent van dit apparaat.<BR>Daarom doe ik een beroep op deze site<BR>of er hobbyisten zijn die toevallig al wat ervaring hebben met deze receiver<P>ABBsat<P><BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De juiste keus.<P>Ik heb al zeer geruime tijd een 1200-s die zeer goed werkt. Daarnaast heb ik diverse andere gehad om te testen maar niets is zo goed als de micronik. Allemaal hebben ze keuren. Om de 1360 te bewonderen zul je naar Da**** te leusden moeten gaan voor een demonstratie. De tech spec zijn gelijk aan de 1200-s met wat (zijn er aardig wat) aanpassingen voor de HD recording. Het dvb ontvangst gedeelte is gelijk voor zover ik weet.<P>Mocht je nog vragen hebben stel ze maar ik heb of kan alle info krijgen!!!!<P>PS, ik werk zelf op dit moment met een ip3000 echostar ird/Sec en een samsung seca en analoog nokia 8003cs met aku. En micronik 1200-s en een TT-Dvb card.<P>------------------<BR>Greetings from<BR>SatScan

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Tele-satellite heeft een test gestaan van de TV-Box1300, een (zeer) beknopte versie hiervan is te vinden op <A HREF="http://www.tele-satellite.com/TSI/0006/micronik.shtml" TARGET=_blank>http://www.tele-satellite.com/TSI/0006/micronik.shtml</A> <P>Ik heb zelf een 1100s (alweer een oudje) en zit nog een beetje te dubben of ik de 1300 ga kopen, of dat ik een extra PC ga aanschaffen met DVB kaart en een flinke HDU...<P>------------------<BR>

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog zitten dubben over een dvb<BR>kaart of eerder een USB versie omdat mijn PC<BR>aardig vol zit maar ik lees hier de laatste<BR>tijd zoveel nare verhalen over sat.providers<BR>dat ik dat idee maar even in de ijskast<BR>gezet hebt.<P>ABBsat<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

sakamoto<BR>ik denk dat je een goede keus maakt om een <BR>micronik wild wat het zijn beste ontvangers<BR>er zijn nog wel wat bug's te verwerken maar<BR>tog komen ze nu met betere sw. en mijn micronik 1200s met sw 72 er in werkt goed<BR>ik heb een 600+ mam met seca inbeddet<BR>een erote allcam een diseqc 1.2 er aan en dan kan je de hele clarkbeld zien met een cw.kaart dus de box is eght we aan te bevelen<BR>zo veel plezier met de hobby.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties<BR>Onderwijl zijn de technische gegevens<BR>van de Micronik 13xx op de website van<BR>de fabrikant te vinden.<BR>Ik heb nu ook besloten om er een aan te schaffen.Alleen de keuze voor de juiste MAM<BR>weet ik nog niet in Duitsland is de keuze<BR>veel groter.En er zijn een aantal type MAM's<BR>nog niet in de handel.<BR>Ik wil in eerste instantie niet iets kopen<BR>via het web in Duitsland omdat de bezorgkosten etc. wel erg overdreven zijn.<BR>In Nederland zijn op het web niet zoveel<BR>winkels te vinden die de Micronik 13xx leveren.Heb er tot nu toe maar één kunnen<BR>vinden.Verder kreeg ik een tip van iemand<BR>maar van die winkel is de pagina nog niet klaar dus die ga ik eerdaags bellen.<P>#########################################<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sakamoto, Je bedoelt zeker die site van een 'dijk' van een satellietshop, waar al sinds eind maart hard aan 'gewerkt' wordt... ;-)<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...