Tonskidutch Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 het gaat over telnet en ftp.. bij het gebruik van een windows proggie als fwpro.. dus waarom zou dat anders zijn bij een dm 500.. ja dus gebruik het, maar maak niet de fout een te groot image te flashen... een cat5 is (ook met fwpro) voor de dreambox voldoende.. settings en andere zaken kun je ook apart backuppen. cheers Why Annie Lennox
F l i p p i e Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Geplaatst: 15 juni 2005 Nou, de vraag ging eigenlijk om een backup voor de dm500.. fwpro ken ik (nog) niet, maar ftp en telnet uiteraard wel en inderdaad die werken probleemloos bij een dm 500, maar dat geeft nog geen backup (tenzij je de handige commando's gebruikt die pic-o-matic gaf). Maar toch is er een speciale versie van dreamup (nml. dreamup500) gemaakt, waarom dan vraag ik me af. En zonder die backup knop dus. Of bedoel je dat ik ook gewoon dreamup i.p.v. dreamup500 kan gaan gebruiken? Op sjerom werd dat toch afgeraden als ik me goed herinner. Ik zal fwpro eens proberen. Overigens, voor overige zaken zoals settingslijsten gebruik ik dreamboxedit van llamaware, erg handig programma dat goed werkt. vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches
emp1re Geplaatst: 26 juni 2005 Geplaatst: 26 juni 2005 pfff..was ff zoeken naar dit topic, maar ik heb um gevonden. Ik heb het ook geprobeerd met FWPRO, op zich werkte het simpel en vlot...echter ik had een image gemaakt vanaf de nfs-image. Toen ik die wou terug zetten met FWPRO kreeg ik de melding dat ik die files NIET op de nfs kan zetten, maar alleen in de flash. en ja...de image van de nfs was zo gruwelijk groot dat die naruurlijk bij lange na niet in de flash paste. Hoe los ik dat nu op, want ik wil eigenlijk een image maken van een zeer goed draaiende gemini waar alles al op en aan zit, cams, games en andere addons. maar als FWPRO ze niet terug kan zetten in de NFS schiet dat ook niet op. Dus eigenlijk moet ik een totale img file maken die wordt geslikt om op NFS te zetten. FWPRO maakte er een FWZ file van, ik weet niet in hoeverre dat er mee te maken heeft. wie o wie ? --== Freddy ==-- Dreambox DM500S==Triax 88cm dish==Geotrack H-120 rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen