Ga naar inhoud


D 9000 kaart


Checkin

Aanbevolen berichten

na enige forums en boards gelezen te hebben begin ik toch te denken dat een D 9000 kaart een moelijke kaart is om te bewerken cq te loggen. of zit ik er hellemaal naast ?<P>------------------<BR>

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


bedankt TeeBee, er is nu weer hoop.<BR>door gebruik van cardmagic(beschrijving elders hier gelezen) krijg ik toch een fout melding dat de bios verkeerd zou zijn(F2 B0) en een fout melding"laufzetfehler 13 typen unvertraglich. was jetz.<P>gr.<BR>checkin<P>------------------<BR>

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de keycald.mdb file heb ik veranderd(de door TeeBee aangepaste keycalc file).<BR>kom nu al een eind verder in het programma, maar na het ber.key crd -> crd function in beeld ->com an karte (atr hex verspringt)<BR>dan toch fout meldung laufzeitfehler 13 unvertraglich, heb hierna VBrun60 geinstalleerd. echter geen verbetering. Is er nog een tip ?<P>v.gr<BR>checkin <BR>suc6,<P>TeeBee [/b]<P><P>------------------<BR>

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat is duidelijke taal, goed we gaan verder proberen. C&C geinstalleerd,nou heb ik de indruk dat dit bestemd is als je de mm9500 met dvb hebt. of kan je ook alleen de kaart bewerken , het is wel even wenne dit programma,cardmagic eindelijk te begrijpen, moet ik weer overstappen, gaarne enige tips voor C&C.<P>(de aanhouder wint)<P>bvd<BR>checkin <P>------------------<BR>

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou naar een paar uurtjes verder gerommeld te hebben, lukt het nog niet, nou heb toch het vermoeden dat ik wat vergeet.(kan er naast zitten) als de beschrijving van "de kaartjes van Ome Leo (door TeeBee)" hanteer.het lijkt mij dat ik toch de hex masterkey hier in moet geven.<BR>En de vraag in jou keycald.mdb file staat aan het eind de bios versie 03 83,is dit ook nog van belang ivm soort kaart (d9000)?<P>alvast bedankt.<P>gr<BR>checkin<P>------------------<BR>

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...