Ga naar inhoud

heb ik een CAM nodig voor Canal satellite FRANCE ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik bezit een Dreambox 7020 en had graag geweten of ik een aparte CAM moet kopen om te kunnen kijken naar Canal satellite FRANCE?

Voor de Nederlandse Canal+ heb je dit niet nodig maar voor de Franse?

Geplaatst:

ik heb hier op mijn 7000 alles open van TPS en c+, werkt via camd3 of scam, weet het zo exact niet vanbuiten, maar je hebt dus niks extra nodig, gewoon de juiste sleutelbos...

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Nee hoor, cam is zeker niet nodig. Zo'n beetje alle originele kaarten worden wel ondersteund door de diverse emu's, ik dacht alleen dat sommige irdeto-kaarten niet willen draaien.

op dreamboxworld staat een overzicht welke emu geschikt is voor welke codering, en of ze ook activatiesignalen, en key-updates doorlaten

Geplaatst:

ik krijg hier van alleman PM's binnen over de Kiosque kanalen - die kende ik eigenlijk niet, blijkbaar gaat (nog) niet alles open met de dreambox. maar zoals ik al zei : ik heb de TPS filmkanalen, de multivisions en nog een stuk of 50 tv-kanalen erboven, da's toch al niet slecht hé ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen