Gast Geplaatst: 18 juni 2005 Geplaatst: 18 juni 2005 Ik krijg op de flash maar geen software meer op van 1.09, de frontpocessor is wel geupdate naar 1.06. Ontvanger geeft wel de sorftwaretype (1.09), maar slaat gelijk af. En een 1,08 software krijg ik er wel op, maar bij deze kan ik image op de usb stick zetten. Halverwege geeft hij aan '' çramfs+squahts>1.07 firmware". Wat zou er aan de hande zijn.
Tonskidutch Geplaatst: 18 juni 2005 Geplaatst: 18 juni 2005 uh welke software (sorry) FIRMWARE zet je der op.. en vertel ook hoe.. dus image naam en datum liefst en welke flash methode ? een dm 7000 mag alleen dm 7000 images laden natuurlijk met software speciaal voor de dm 7000 (even ter overbodige vaststelling) cheers
Gast Geplaatst: 20 juni 2005 Geplaatst: 20 juni 2005 Zoals ik al aangaf heb ik de flash de laatste dmm 1.09 opgezet met dreamup (serieel) toen hiermee het probleem niet opgelost was heb ik nog andere images op dee flash geprobeerd ook van cvs ed en steeds geen resultaat. Vooral op turksat zijn er een paar zenders die hierdoor constant vastlopen. Het is te verglijken met wanneer een schotel niet goed afgesteld staat, maar dat is het niet. Ik heb veel geprobeerd maar tevergeefs, kan het aan de ontvanger zelf liggen. In het begin had men over bepaalde types of series die problemen veroorzaakten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen