Ga naar inhoud


DM500s doorlussen vanaf een DM7020s


Artist

Aanbevolen berichten

Op dit moment ben ik in het bezit van een 7020S en alles werkt zoals het zou moeten werken. Nu wil ik voor op de slaapkamer een DM500s gaan kopen. Ik had het idee om achterop de DM7020 de coax kabel door te lussen (de coax gaat nu vanaf de LNBs naar de IN van de 7020 en daar zit ook een coax OUT op) naar de slaapkamer zodat ik daar ook tv kan kijken. Is dit mogelijk zodat ik op beide tv's verschillende kanalen kan bekijken? Waar moet ik rekening mee houden? Graag advies....

You can get anywhere in 10 minutes if you drive fast enough.

 

P.S. Alles werkt hier PLi ma

DM800(0)- Visiosat Bi-satellite H1/A1/A2/A3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Single LNB

Op de Universele Single LNB kan slechts één satellietontvanger worden aangesloten. Sommige digitale ontvangers hebben een IF-doorlus, waarmee zowel een digitale als een analoge ontvanger op een Single LNB kan worden aangesloten. Ook in dit geval kan echter maar één ontvanger tegelijkertijd worden gebruikt.

Dit is wat er op dreambox.sjerom.com/ te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Artist,

 

Ik adviseer je om een twin LNB aan te schaffen en wel om de volgende reden:

 

Als je op beidde ontvangers verschillende zenders wilt zien kan dat alleen bij dezelfde polarisatie en op dezelfde band ( hoog of laag ).

 

Dit werkt dus niet lekker.

Dus effe een twin lnb aanschaffen en effe een coax trekken van deze lnb naar je 500.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment heb ik al 2 dubbele twin LNB's met een 2>1 Disec eraan. Als ik zo zit te denken is het toch vaak dat je of beneden of boven gaat kijken. Het is dus niet echt een must om overal verschillende kanalen te bekijken. Volgens Paardengek lukt dit dan ook alleen maar bij dezelfde polarisatie...tsja...je moet keuzes maken in het leven en ik denk dat ik die net heb gemaakt :-) Tanx :-)

You can get anywhere in 10 minutes if you drive fast enough.

 

P.S. Alles werkt hier PLi ma

DM800(0)- Visiosat Bi-satellite H1/A1/A2/A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...